Перевірка гуглом: поводитися в інтернеті, щоб вас взяли на роботу

Хочете знати, що роблять 80% роботодавців перед тим, як запросити кандидата на співбесіду? Вони перевіряють його в Google. Про це на Personal Branding Blog пише американський кар'єрний експерт Хізер Хухмен.
"Наймаючи нових співробітників, роботодавці хочуть якомога більше дізнатися про кандидата і переконатися в його професіоналізмі. Але не варто думати, що менеджер з персоналу шукає в мережі негативну інформацію про претендента. Насамперед, роботодавець хоче познайомитися з людиною для того, щоб зрозуміти, чи підходить він на дану вакансію і чи знайде спільну мову з колективом", - пояснює вона.
Тому кожен претендент повинен взяти до уваги 4 поради:
1. Фотографії
У першу чергу роботодавці хочуть знати як виглядає кандидат. "Переконайтеся, що у ваших профілях є професійні фото, які можуть побачити роботодавці. Не обов'язково, щоб це фото було зроблено професійним фотографом. Але воно має бути з гарним освітленням, а на вас діловий костюм", - радить експерт.
2. Онлайн портфоліо
Наступне, що хоче знайти роботодавець - це ваші роботи та досягнення, які доступні в інтернеті. "Онлайн портфоліо - це відмінна можливість продемонструвати свої досягнення, про які ви писали в резюме, а також підкріпити довіру до себе, як до претендента, - зазначає Хізер Хухмен. - Таким чином, роботодавець буде мати уявлення про ваші досягнення, і про те, що ви можете зробити для компанії, якщо вас візьмуть на роботу".
3. Професійні соцмережі
Роботодавці також хочуть знати, як ви позиціонуєте себе і спілкуєтеся з іншими людьми в мережі. Дослідження показують, що 96% рекрутерів використовують LinkedIn для пошуку кандидатів. Тому, пише фахівець, на додаток до інших соцмереж, якими ви користуєтеся, у вас тповинен бути заповнений профіль і в LinkedIn. Якщо у вас немає профілю в професійних соцмережах, рекрутер може просто не розглядати вашу кандидатуру.
4. Ваш характер і поведінка
Мало того, що роботодавці хочуть знати кваліфікацію, але вони також хочуть знати, як ви "впишитеся" в колектив і приймите корпоративну культуру компанії. "Роботодавці гуглять кандидатів, щоб оцінити їхній характер і поведінку в інтернеті. Часто перевіряють, чи були у вас погані відгуки про минуле роботодавця і колег, а також звертають увагу на тип контенту, який ви публікуєте", - зазначає експерт.
Суть - роботодавець оцінює ваш авторитет
Мета моніторингу кандидатів у Google - переконатися у професіоналізмі людини, про яку вона написала в резюме і супровідному листі. Дивлячись на всі згадані фактори, роботодавець може дізнатися, чи дійсно ви є хорошим працівником для компанії.
"Чим більше ви піклуєтеся про свою репутацію в інтернеті, тим більше вірогідності, що вас запросять на співбесіду", - резюмує Хізер Хухмен.

www.ubr.ua

За матеріалами hitjob.com.ua

всі новини

Роздрукувати сторінку

Нагору Назад